بنام خدا

کیت کمک های اولیه دندانپزشکی  خود را از ما تهیه کنید تنها کافیست متن زیر را خوانده  وسپس برای سفارش کیت کمکهای اولیه مناسب خود به شماره 09036111004  پیام ارسال کنید.

بیشتر مردم  با کیت کمکهای اولیه آشنا هستند ،اما آیا شما آماده مواجهه با وضعیت اورژانس دندانپزشکی هستید.؟ پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را بخوانید تا در مورد ملزومات کیت  کمک های اولیه دندانپزشکی آشنا شوید:

آماده کردن کیت اورژانس های  دندان مشابه کیت کمکهای اولیه است با این تفاوت که تمرکز بیشتر بر روی آسیب های دندانی است تا بر روی بریدگی ها،جراحتها و سوختگی ها .

اهمیت تهیه کیت  کمکهای اولیه دندانپزشکی

کیت کمک های اولیه دندانپزشکی به این خاطر آماده نمیشود که جایگزین رفتن به دندانپزشکی باشد  بلکه برای مواقعی است که شما به هر دلیلی دسترسی به دندانپزشک ندارد .بدیهی است پس از اینکه به دندانپزشک دسترسی پیدا کردید حتما باید به وی مراجعه کنید تا درمان لازم را به شما ارائه کند.منتها از آنجائی که شما نمیتوانید پیش بینی کنید که چه موقع اورژانس دندانپزشکی  برایتان رخ میدهد باید همیشه یک کیت کمک های اولیه دندانپزشکی را آماده داشته باشید.بنابراین اگرچه کیت کمکهای اولیه دندانپزشکی جایگزین  ملاقات با دندانپزشک نیست اما میتواند برخی مشکلات را فورا برطرف کند. گاها همین کمکهای اولیه که به سرعت برای درمان دندانتان فراهم میکنید میتواند موفقیت درمان توسط دندانپزشک را بر روی دندان مورد نظر افزایش دهد  . گاهی نیز وجود این کیت کمکهای اولیه دندانپزشکی میتواند  باعث شود مشکل ساده ای مثل دندان درد مانعی برای انجام کارهای مهمتری که در یک زمان خاص باید انجام دهید نباشد.همچنین داشتن کیت کامل میتواند کنترل عفونت خوبی  را فراهم کند و مانع انتقال باکتریها و ویروسها به شما یا دیگران شود.

کیت کمکهای اولیه دندانپزشکی میتواند برای شرایط زیر خیلی مفید باشد:

1- دندانی که در اثر ضربه از دهان به بیرون از محل خود پرت شده است

2- زمانی که ترمیم دندان از محل خود در آمده است

3-دندان درد شدید

4-زمانی که روکش دندان از جای خود کنده شده است

اگر شما درد دندان داشته باشید  این درد باعث مشکلات دیگری نیز برای شما میشود مثلا شما نمیتوانید غذا میل کنید یا ممکن است دچار سردرد شوید و یا اینکه درد دندان مانع از بخواب رفتن  واستراحت شما میشود

کیت کمکهای اولیه دندانپزشکی باید شامل چه مواردی باشد:

این کیت باید  حداکثر حالات اورژانسی که ممکن است  در اثر آسیب به دندان پیشآمد کند را بپوشاند:محتویاتی که در این کیت پیشنهاد میکنیم شامل موارد زیر است:

1-ظرفی برای نگهداری دندانی که از محل خود به خارج پرت شده است

3-آینه دندانپزشکی:دید شما را در داخل دهان به میزان قابل توجهی بهتر میکند

6- ریز پنبه:کاربرد آن در قسمت چهار توضیح داده شد.

7-قاشقک دندانپزشکی:برای کاربرد پانسمان موقت بر روی دندان کمک کننده است

9- چسب دندان:برای چسباند موقت روکشهایی که از محل خود جابجا شده اند استفاده میشود.

10-سرنگو سوزن استریل:در مواقعی که لازم است محل زخمی با سرم شستشو داده شود بکار می آید

11-نخ دندان و خلال دندان: در زمانی که چیزی بین دندانهای شما گیر کرده است و باعث درد میشود میتوانید به کمک نخ دندان یا خلال  آن را در آورید.از خلا دندان  در زمان استفاده ازماده ترمیم موقت نیز میتوانید استفاده کنید

12-ظرفی با اندازه مناسب و استریل :این ظرف در مواقعی که دندان در اثر تصادف یا ضربه  از محل خود به بیرون پرت شده است بکار می اید.شما میتوانید دندان  پرت  شده  در صورتی که سالم است  را به حفره محل خود برگردانید.در غیر این صورت میتوانید دندان مورد نظر را در این ظرف انداخته و سپس به دندانپزشک مراجعه کنید.البته باید ظرف خالی را قبل از انداختن دندان به درون آن با بزاق فرد مصدوم یا با شیر پر کنید.همین اقدام ساده گاهی میتواند منجر به نجات دندان شما شده و از نظر زیبائی و اقتصادی  سود زیادی برای شما یافرد مصدوم  داشته باشد.

13-چای کیسه ای:از چای کیسه ای میتوان برای بند آوردن خون استفاده کرد

14-پک یخی:این پک میتواند به شما در کاهش تورم صورت در زمانی که دندان خود را کشیده اید کمک کند

کیت کمکهای اولیه دندانپزشکی که محتوی موارد بالا باشد میتواند در مواجهه با حالاتی مانند درد دندان،شکستکی  دندان،کنده شدن ترمیم،از جا در آمدن روکش یا سایر موارد کمک کننده باشد.

.شما میتوانید از طریق ما  کیت مناسب خود را تهیه کنید به این صورت که  هرکدام از موارد بالا را که لازم دارید از طریق پیامک به شماره 09036111004 یا ارسال پیام از طریق واتساپ  به شماره  09036111004   سفارش داده تا ما آنها را  به صورت یک بسته در اختیارتان قرار دهیم.سفارش وتهیه این مواد از ما برای شما این مزیت را دارد که میتوانید پاسخ تمام سوالات خود را در مورد نحوه استفاده از مواد و وسایل داخل بسته را از یک دندانپزشک با تجربه بپرسید. در مواقعی که برای شما با یک وضعیت اورژانس دندانپزشکی روبرو میشوید ما میتوانیم به صورت تصویری از طریق واتساپ یا تلفنی از طریق شماره فوق به شما راهنمائی بیشتری ارائه کنیم و در واقع شما همیشه به دندانپزشک برای دریافت راهنمائی دسترسی دارید.

تاریخ: شنبه 27 مهر 1398     بازدید ها: 2680     دسته: همکاران